Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poland as a brand (perception of Poland among young generation)
Mydlová, Michaela ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Koudelka, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřená na vnímání Polska jako značky mezi vysokoškolskými studenty. Cílem diplomové práce je analýza obrazu Polska, jeho image a identita, kterou univerzitní studenti vnímají. Teoretická část se zaměřuje na koncept nation brandingu jako klíčového konceptu budování značky státu. Praktická část je orientovaná na analýzu sekundárních dat získaných z hodnotících indexů zemí, realizovaných výzkumů ve vnímaní Polska, národních a mediálních kampaní. Vlastní výzkum v kvalitativní a kvantitativní formě odkrývá vnímání Polska, všeobecný pohled, stereotypy a názory na Polsko či obraz polských produktů a služeb. Šetření proběhlo v cílové skupině mezi českými a polskými studenty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.